16 de novembre del 2010

Més enverinament a Ròtova



No he pogut llegir encara la notícia publicada al Levante. Espere poder-ho fer. No m'he n'havia assabentat de la nova tragèdia que ens envaeix a Ròtova. Sí, som un poble menut, però on regna el silenci en les coses on més falta fa cridar als quatre vents que hi ha molt de fill de puta en este poble. amenaçant amb verí els nostres animals!!! Perdoneu-me l'expressió però en el vobabulari despectiu de la meua llengua no n'he trobat cap altre que definesca millor l'ésser humà tant inhumà que està sent capaç d'enverinar animals innocents sense cap motiu. Aquest monstre o monstres (no se sap) no saben que això també podria enverinar un nen i tenir conseqüències més greus? No saben que hi ha gent que té animals i que se'ls estimen? I la gosseta negreta que va perdudeta, també la veurem morta d'ací uns dies?

M'agradaria saber qui és o qui són els fills de puta que s'atreveixen a fer aquesta barbaritat per no mirar-lo mai més a la cara!! Em fa fàstic pensar quina mena de persona pot tenir tant poc cor com per fer això. Quin és el motiu que els du a posar verí al carrer? El motiu són les caguerades?Em semblaria esgarrifós. Jo a la meua gosseta la passege pel polígon i faça les seues necessitats on les faça , tinc les bosses que dóna l'ajuntament per endur-m'ho i tirar-ho. I com jo més gent. Si hi ha gent que no ho arreplega, per la seva banda, està molt malament i caldria que es conscienciàren. Però si fós així, això no seria una raó de pes. No som ningú per acabar amb la vida de ningú i menys amb la dels animals que no es poden defensar. Covards, sou uns covards!! Aleshores, quan he vist com algunes mares del poble, els baixen els pantalons als xiquets perquè pixen a la plaça o al carrer, que se suposa que em de fer? Enverinar al nen també?

No m'agrada aquest poble, no m'agrada el silenci hipòcrita d'aquest poble i m'esgarrifa pensar que en aquest poble es posa la vida en perill de la coseta que més valor té en la meua vida: la meua gosseta Kira. No hi ha dret que no puguem passejar tranquil·lament.

La primera vegada que va haver verí, allà per Gener o Febrer de 2010, varen estar apunt de matar-me a Kira amb verí i no ho vaig denunciar. Quina gran errada. Us anime que denunciem perquè està clar que l'ajuntament no en vol saber res de res. I això, em du a fer-me aquesta pregunta: No serà l'ajuntament qui facilita el verí? M'agradaria pensar que no, però arribe a un punt en què ja no sé què pensar. No és gens normal que passe ja dues vegades el mateix i que l'ajuntament no es digne ni a fer un miserable bàndol.

Anit una xica que passejava els seus tres gossets em va alertar del que passava. La seua gosseta ha estat apunt de morir i la seua gateta ha mort. I a eixa xica qui li recompensa el dolor de la pèrdua per culpa d'un fill de puta o de molts fills de puta? Que sàpiguen que la gent que tenim cor, plorem quan un animalet que estimem ens el maten sabeu!!!! Jo li vaig dira eicxa xica: li desitge la pitjor de les morts a la persona o persones que estiguen posant verí al carrer en els llocs on passegem els gossets, als descampats. Li desitge la pitjor de les morts. Ho dic amb tota la sinceritat possible. Res més, sols espere que en aquesta merda de poble es faça alguna cosa.

3 comentaris:

  1. Vull deixar ben clar que no tinc res en contra del poble, és on visc i m'agrada molt. Però sí estic en contra amb la manera de no-fer les coses. M'agrada Ròtova i epr això vull que siga un poble exemplar i de moment no ho és, ni de bon tros!

    ResponElimina
  2. Aquest fet és una prova més que les persones són en moltes ocasions més salvatges que els animals, tot i que elles (els individus que duen a terme aquestes accions) pensen que és al contrari. Crec que caldria mobilitzar-se d'alguna manera per evitar que açò (que el verí mate més animals) torne a passar. Podrieu, per exemple, posar cartells pels llocs habituals on es passegen els animals advertint del perill del verí i explicant clarament quins són els efectes d'aquest en els animals. Una abraçada

    ResponElimina
  3. Gràcies Maria, jo també ho he pensat però mira ... falta de temps,d e ganes, d'impotència perquè ningú més fa res. Si sé que ho han denunciat eprò si l'ajuntamentno s'encarrega de tirar-ho endavant sense la seua ajuda sols podem esperar que seguesquen morint animalets. Em sent mal per no fer res però no em fa por posar cartells i que les represàlies siguen epr mi. Sóc covarda ho sé. No sé ja veuré. De totes formes mil gràcies per llegir-ho Maria! Un beset enorme enorme enorme i si vens esta setman o la que ve m'ho dius val? et vull!

    ResponElimina